Dolfijnentherapie Levi 2022

10 september 2022 - Curaçao, Nederlandse Antillen

☀️ Bondia

De laatste therapiedag is aangebroken en dan moet ik toch even slikken terugkijkend op twee fantastisch mooie weken waarin weer een hoop gebeurt is. Op dat moment besef ik altijd hoe dankbaar ik ben dat we ( met name Levi) dit weer hebben mogen beleven.

levi is op zijn laatste dag weinig op dok geweest maar veel in het water. Na de sessie was hij echt moe voor het eerst maar tja dat mag ook. Hij heeft het allemaal zo goed volgehouden. zo merk je dat hij ook een stukje ouder is en hij meer kan hebben. Daarvoor in de therapie ruimte nog wat stapjes gezet ! Super Levi. Dit allemaal opgebouwd afgelopen dagen. Meer prikkels kunnen verdragen aan handen en voeten. Hij zet zijn voetjes weer neer! En dan nog het plezier wat van Levi’s gezichtje af te lezen is echt heel mooi.

alles in het leven word steeds duurder zo ook het reizen en het verblijf hier op Curaçao. We hopen hier nog een keer terug te mogen komen maar dat is nog even de vraag. Kids unlimited heeft Levi een financiële bijdrage gegeven dat wil ik graag benoemen want kinderen zoals Levi krijgen hierdoor deze unieke en  bijzondere kans. Sponsors welkom want ook voor hen zijn het moeilijke tijden om zo veel mogelijk sponsoren te vinden en zo veel mogelijk meervoudig gehandicapte  kindjes dit te gunnen.

team CDTC ook jullie bedankt voor deze bijzondere weken! En de mooie foto’s die we hebben mogen ontvangen als herinnering.

Namens ons hele gezin bedankt voor het lezen van mijn reislogger en de mooie reacties die we weer hebben mogen ontvangen van jullie! Dat doet ons goed!

1. Miranda:
    10 september 2022
    Wat een super verslagen weer en het is fijn om te lezen dat levi hier zo van kan genieten hoop dat jullie veel sponsoren vinden zodat jullie dit als gezin nog vaak kunnen doen
  2. Nicole:
    10 september 2022
    Heel leuk deze reisverslagen. Zo blijven we goed op de hoogte. 🌼