Laatste therapiedag

8 mei 2021 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Vandaag de laatste sessie van de therapie voor Levi. In de therapie ruimte rustig geoefend en daarna de laatste dolphinswim! Levi is echt wel moe aan het eind van de week maar kon nog wel genieten in het water. Nog een kus en als laatste sprong de dolfijn over de stok in het water. Wat een groot en sterk dier is dan de 🐬. Afscheid genomen van alle therapeuten en stagiaires die hun steentje hebben bijgedragen zodat dit weer een succes verhaal is geworden. Goed te zien dat Levi weer erg alert is en zijn houding met name zijn rug verbeterd is. Dat hij weer stapjes heeft weten te zetten en zijn hoofdje weer rechterop houd voor langere tijd. Ook het mooie zelfstandige zit is voor ons fantastisch om te zien! Dit alles is belangrijk voor thuis als we weer verder gaan in de communicatie training met een computer waarbij alertheid en juiste zithouding van belang zijn.

Wij bedanken niet alleen het team van CDTC maar ook stichting Kids Unlimited die ons voor een 4e keer financieel gesteund heeft om Levi te laten ontwikkelen en zo het maximale uit zijn kunnen te halen. Waar ligt zijn plafond? Wie kan het ons vertellen? Kids unlimited steunt ouders om hun meervoudig gehandicapte kind te laten ontwikkelen en geeft een bijdrage aan therapieën die niet in aanraking komen met vergoedingen vanuit de zorgverzekering. Op deze manier kunnen wij voor Levi het maximale eruit halen want dit wil tenslotte toch iedere ouder voor zijn kind?

1. Mirjam van der Valk:
    8 mei 2021
    Mooi geschreven.....prachtig om te lezen, fijn dat het weer zo goed is geweest. Wederom mooie weken om op terug te kijken. Nu klaarmaken voor de terugreis, hopelijk gaat deze net zo voorspoedig als de heen reis.