dag 6 dolfijnentherapie levi

3 mei 2016

Na een vrije zondag met ontbijtje op het strand weer aan de 6e therapiedag begonnen. Levi had er veel zin erg vrolijk en blij! Hij voelde zich dan ook als een vis in het water. Bibi de therapeute was erg enthousiast want hij heeft  vandaag hard gewerkt aan krachttraining met zij benen. Hij moest zich met zijn benen tegen haar afzetten zonder  zijn  knieën op slot te zetten, dit ging met rechts weliswaar beter dan met links maar toch heeft hij een hoop kracht laten zien! ook steun en druk uitoefenen met zijn armen en benen ging goed.

Verder zit levi lekker in zijn vel en het lijkt wel alsof hij alles nog meer in de gaten houd van wat er om hem heen gezegd en gedaan wordt.

Vanmiddag na een middagdutje ook nog de brucker feedback therapie voor levi, dit keer is andre mee gegaan zodat we het beide kunnen volgen. Weer met zijn arm, hand en vingers getraind. Waarbij hij zijn vingers moest strekken, zijn hand dicht moest houden en weer een high five moest geven. ook hier weer hard gewerkt waardoor we het de moeite waard vinden om weer een sessie in te plannen, deze staat voor woensdagmiddag a.s gepland. We zijn zo ontzettend verbaasd en trots op ons kleine mannetje, wat een kanjer!