10e therapiedag levi

13 mei 2017 - Willemstad, Curaçao

Laatste therapiedag voor levi! Levi sprong bij wijze van spreke bijna uit zijn stoel van enthousiasme toen matthias goedemorgen levi zei! Levi heeft rustig aan gedaan met oefeningen maar weer goed zijn best gedaan! In het water was hij weer zo vrolijk. Een enorm leuke afsluiting van de therapieperiode. Het zal voor levi even afkicken worden denk ik want het besef dat vandaag voor het laatst was?...' savonds nog even lekker uit eten geweest met levi' s grote vriend en dan morgen weer naar huis.

We hebben enorm veel steun gevoeld van iedereen die ons reisblog gevolgd hebben, bedankt!
Ook willen we kids unlimited bedanken wegens het feit dat levi al twee keer deze dolfijnentherapie heeft mogen volgen. Door deze stichting is het niet alleen voor levi mogelijk maar ook voor andere gezinnen met een kind met meervoudige beperking die heel graag hun kind zien verder ontwikkelen!

wij kunnen de vooruitgang zien in levi zijn houding, meer hoofd rechtop waardoor hij nog allerter is geworden op zijn omgeving. Hij veel lichaamsbesef heeft meegekregen (d.m.v diepe druk) en bij de transfer dus in en uit zijn stoel veel beter meewerkt. Rust in zijn lijfje en hij brengt alles minder naar zijn mond. Het is een mooie basis om thuis weer verder mee aan de slag te gaan....

1. C.hooikaas.:
    13 mei 2017
    Fijn om te horen dat de therapie met Levi zo goed is gegaan!
    Ik wens jullie een goede terug reis ,en veel succes met de therapie hier in Hardinxveld.