4e therapiedag levi

5 mei 2017 - Willemstad, Curaçao

Deze therapie ochtend is levi door de duitse tv gefilmd voor een documentaire. Ze volgen matthias in zijn werk bij cdtc zo ook bij levi. Vantevoren moesten we hiervoor een handtekening op papier plaatsen voor akkoord. We gaan nog even informeren voor welke duitse uitzending dit gaat worden misschien kunnen we het bij thuiskomst nog nazoeken. Doordat er dus een camera met cameraman in de therapieruimte aanwezig was leek levi hierdoor meer afgeleid. Ook vanwege een licht wat de camera uitstraalde. Ietswat onrustiger zei matthias. In het water hield levi zijn hoofd weer goed rechtop en brabbeld op zijn manier gezellig naar matthias zelfs lachen wanneer de dolfijn weer zijn trucjes liet zien. Vandaag pakte levi zelf met een hand de vin van de dolfijn vast. Zijn andere hand lag al samen met de hand van matthias op de rug van de dolfijn te rusten. Levi is erg vrolijk en allert tijdens de dolfijnenswim maar ook erna! Tijdens een oefening wilde matthias zijn zithouding verbeteren door zijn rug op te strekken. Levi kreeg een trilstaaf in zijn handen aangeboden en hierdoor lukte het levi om goed op te richten voor enkele minuten en nog met plezier ook!

Als de zwemsessie afgelopen is gaan er bij levi 2 wetsuits uit (dit om hem warm te houden) maar hierbij laat levi wel horen dat hij het niet prettig vind wanneer deze uitgetrokken worden. Maar ook dat hoort er bij en misschien gaat het mopperen nog over naarmate de dagen verstrijken.