Dag 2

1 mei 2019 - Willemstad, Curaçao

Vanochtend 6.30 uur de wekker. Kinderen nog in diepe rust maar Levi sluiten we aan de voedingspomp want dan kan de voeding nog even zakken alvorens zijn actieve programma van 8.00 uur start. Zijn zussen laten we nog even liggen want hun broertjes en zussen programma is verzet naar de sessie van 10.45 uur dit ivm meer leeftijdgenootjes in dit uur. Hierdoor kunnen ze de activiteiten beter op leeftijd aan laten sluiten. Deze ochtend ontbijten we dan ook samen en worden de meiden wakker wanneer wij naar het cdtc vertrekken. Ze ontbijten later samen en lopen met nog een jongen van het complex tegenover ons en zijn ouders naar het cdtc. (Kleine meisjes worden groot)!

Bij aankomst weer een hele druk enthousiast bewegende Levi die er vooral veel zin in heeft! Eerst nemen ze hem apart in de oefen ruimte. Hier moet hij kiezen uit plaatjes en het vervolg van zijn keuze. Levi heeft thuis een computer en we willen het hier alvast goed gaan oefenen daar hoort ook categoriseren bij dus gaan ze dit zeer zeker bekijken of hij dit aankan! Ook hebben we gevraagd om zijn houding vooral hoofdbalans te verbeteren. Bibi wil ook zijn schouders meenemen omdat ze deze nogal gespannen vind aanvoelen. Als derde punt eventueel een begin maken met zelf rijden omdat ze op Kdc dukdalf al geoefend hebben en hij de wielen al op de juiste manier vastpakt. Nu nog een klikje maken hierin...

1. Mariska Schutte:
    1 mei 2019
    Zet m op Levi! Wat fijn dat je zo snel kunt genieten van de dolfijnen nu! En je maakt me wel nieuwsgierig hoor, wat je daar allemaal voor interessants doet. Succes met oefenen! Ik weet zeker dat ze op de Dukdalf met smart zitten te wachten op jouw ervaringen en er weer verder mee willen gaan. En wat leuk dat we zo mee kunnen lezen en een beetje mogen proeven hoe het daar is!
  2. Henriette:
    1 mei 2019
    Hallo familie,. Wat een belevenis weer. Fijn dat Levi het zo goed doet en dat hij weer met Bibi werkt. Dat is het mooie van herhalen !. Leuk om weer te Lezen hoe het allemaal verloopt. Veel plezier en succes !!😉