dolfijentherapie levi

25 april 2016

Voordat we de reis van ruim 10 uur naar curacao hebben afgelegd hebben we zoveel leuke reacties gekregen van vele, erg fijn dat er zo met ons meegeleefd word!  De reis is goed verlopen levi heeft op een hazeslaapje na niet toegegeven aan  zijn  slaapje, de tv schermen in het  vliegtuig  waren  interessanter. Heel de reis zitten  was geen optie voor  hem dus nam hij drie stoelen in beslag bij papa en mama gedeeltelijk op schoot!

Zijn zussen zaten in een andere rij naast elkaar  bij het  raam, helemaal geweldig natuurlijk!  Met opstijgen  en  landen ook geen problemen.

Na aankomst in  curacao konden we met special cares mee en werden we geholpen met alle bagage. In de rij hoefden we niet en bagage check ook overbodig! heerlijk door naar het busje die ons naar bon bini seaside resort bracht. Levi direct op bed gelegd en hij was gelijk vertrokken!

Nu zitten we op de veranda met muziek van een beachparty die gaande is, erg veel drukte. We hebben  al  drie dagen  kunnen  aklimatiseren, lekker zwemmen in het  zwembad een dag strand,maar  morgenochtend  half 8 worden we bij de therape verwacht want dat is waar we tenslotte voor komen...

1. Carolienbot:
    Leuk om te horen.
  2. Henriette:
    25 april 2016
    Fijn dat alles goed gaat.succes!!
  3. Arie:
    25 april 2016
    Super om te horen dat de reis goed is verlopen en dat jullie ervan genieten.
    Succes met de 1e therapie morgen.