Dag voor aanvang therapie

26 april 2021 - Curaçao, Nederlandse Antillen

We zijn inmiddels goed en veilig rondom COVID-19 op bestemming gekomen en zitten in het ritme van hier. Op Het vliegveld was het zeer rustig en ook het vliegtuig voor 1/3 vol aan passagiers. Voordeel in deze covid-19 tijd is dat we volop ruimte hadden om per persoon languit te kunnen liggen!  We hebben nog nooit zo’n relaxte vliegreis gehad! Levi heeft dan ook bij aankomst in het huisje geen oog meer dicht gedaan en omdat hij op onze kamer lag, papa en mama dus ook niet! Hij bleef maar lachen en kletsen. Hij herinnerd  zich gewoon waar we zijn....Inmiddels naast de Pcr.test voor vertrek thuis waar alles vanaf hing weer een sneltest vandaag met z’n allen ondergaan. Gelukkig vond dit op loopafstand plaats en na een half uur kregen we mail van weer het resultaat negatief! Nu weten we zeker dat we morgen de therapie kunnen gaan starten voor Levi.

1. Jantina:
    26 april 2021
    Leuk om te lezen! Veel succes en plezier daar. Gelukkig goede testen! Groetjes Jantina
  2. Janko en Cindy:
    26 april 2021
    Fijn dat alles goed is gegaan! Nu lekker genieten met zijn allen!
  3. Mirjam van der Valk:
    26 april 2021
    Mooi om te lezen dat de reis in ieder geval goed is gegaan. Een goed begin van hopelijk weer een succesvolle therapie! Zet’m op en geniet ook van en met elkaar.
  4. Renee ruisch:
    26 april 2021
    Fijn dat ook de tweede testronde goed afliep voor allemaal. Succes met de therapie!
  5. Henriette:
    26 april 2021
    Fijn dat de reis relaxt was. Mooi om te horen dat Levi het naar zijn zin heeft. Veel succes ! En geniet. Xx.
  6. Henriette:
    26 april 2021
    Fijn dat de reis relaxt was. Goed om te horen dat Levi het naar zijn zin heeft. Veel succes en geniet. !